Ångest.

Gick upp halv 11-11 fixade mej och sen drog jag ut med AxA. Lekte med henne i snön ^^

Sen gick jag ner till köpingen, hittade iiiiingenting. Bajskorv.
En dålig sak vad gäller mej är att om jag inte köper något när jag planerat det så får jag ångest. Jag måste köpa någonting annars mår jag dåligt.
Jag gick till dollars i förhoppning om att jag skulle hitta någonting där, men fyyy fan vilken kö det var, så jag sket i att köpa något där också. Så jag gick hem alldeles deppad. 
När jag kom hem så bestämde jag mej för att gå till dellan och handla där istället.. :P Där hittar man aaaalltid något man vill ha :D

ajja nu sitter jag här och har nyss ätit lite lunch. Ska strax börja städa. För nu måste jag verkligen städa!


Hare bääst! :D

Kommentarer
Postat av: carroo

haha som vanligt de, hittar aldrig nåt när man som mest behöver de!;)

2008-12-23 @ 08:43:45
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0