booring.

Sitter i Ramsjö. Har redan tråkigt fast jag bara varit här i typ 1½ timme :P

Men jag har ju träffat underbarasteunderbara AxA. Guud vad glad hon blir när vi återförenas igen, man blir alldeles lycklig i kroppen. Så älskad som man känner sig då upplever man aldrig från annat håll.
Hon är verkligen mitt hjärta. Vet inte hur jag skulle klara mej utan henne i mitt liv.

Du är det ända säkra kortet i mitt liv.


Nu står min kära mor i köket och lagar pizza, njamnjam.


Får se när vi hörs igen, antingen senare idag eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: carron

SV: va bra att du tycker de, för jag har haft suuuuperkuligt!!! :'D

2008-12-19 @ 22:33:26
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0