fiint.

Haft en lika taskig morgon idag. uscha.
Låg kvar i sängen till 11.20 å lyssna på musik och busa med AxA ^^
Sen har man inte gjort någonting, spelat kort (idioten gick ut två gånger, haha) sen har jag bara suttit här.

Mamma är ute med Scotti på promenad nu och sen när hon kommer tillbaka så ska nog hon och jag gå ut med AxA och Tessi i det finfina vädret. =) 
Sen ska jag nog dra ner till Ljusdal, men först måste jag göra rent till marsvinen och fixa till dom lite grann.
Är det någon som vill ha 2 urgulliga marsvin?


See you later.

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt att Idioten gick ut:D:D hoppas du får en god natt sömn i ljusdal. miss you!!

2008-12-21 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0