juuuuldagen.

TJOOHO.

Igår var det julafton =)
Ska här sammanfatta min jul.

* Vid halv 2 kom mina två bröder och våran farmor.
* Körde tipsrunda, som Sanna gjort, fram till Kalle anka.
* Sedan som vanligt så kollar hela familjen på Kalle...
* Mat efter det. Njam (även fast nina glömt äggen,) Ägg och rödbetssallad är mina favoriter och det fanns inget av det. :(
* Sedan ge hundarna mat och ut med dom.
* Julklappsöppning härnäst. kulkul. 
* Vad jag fick dårå:  Guitar hero aerosmith (till wii).
                                   Robert Gustavsson dvd x2. (fullpackad och lösvikt).
                                   Böcker x2 (silverfisken och människohamn)
                                   Te-muggar x4 
                                    Ljuslyktor x2

                                    Nyckelring/band.

                                   Örhängen.
* Sen spelade vi spel (Absolut överens) Kulkul. Pappa och jag kom 2:a.
* Film nästa, Kolla på Johan Glans film. Som bror fick.
* Ut med hundarna på kvällspromenad, Ge mat till fåren.
* Kolla på Fullpackat och åt nattmacka. Myysigt.
* Sedan var det nattinatti.

Jättemyysig och luuugn jul.

_____________________________________________________________________________________________

Juldagen då.
Idag åkte bröderna och  farmor hem.
Pappa, Sanna och jag tog en lång promenad med hundarna(AxA, Molly, Troja och Limpan). Häärligt.
Sedan kolla pappa och jag på några jaktfilmer som pappa fått av mej. Tog en liten julmacka, njam. 
Sedan har jag typ bara suttit här och tagit det lugnt. Åt lite julmat som tidig middag och idag blev det ägg också. =D

Ikväll ska vi spela spel, svensson frågar svensson svarar. 

_____________________________________________________________________________________________

Imorgon ska nog Nina, Sanna och jag dra iväg för att shoppa lite granna. 
Jag har panik, för jag vettefan hur jag ska ta mej hem sen >.< 

Pappa jobbar dag imorgon :( tur att han kommer hem på kvällen sen. :)


Tack och adjöss.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0