Ljuuusdal.

Nu är jag hemma i min lilla håla igen, så härligt.
Jag är såå deppad över att det snart inte är mitt längre, sista januari så ska lägenheten vara tom :'(

Vet inte hur det kommer bli efter skolan, vill flytta hemifrån så fort som möjligt, men det är inte så lätt liksom. uschaaa.

Ajja nu ska vi se det positivt, jag är ju här nu iaf.  = D

Idag så tog jag hjälp utav min mamma till att fixa till svinen, det var inte det lättaste direkt, jag måste fan bli av med dom snart.

Sedan bar det av mot Ljusdal.
När bussen kom fram och man hoppa ur bussen så blev man glaad, för det snöade, men det var inte så jättetrevligt snöfall, då det flög snö i ansiktet hela tiden. :P ... och att man såg ut som en snögubbe inom loppet av 5 sekunder :P menmen manska se det positivt :)

Jag och AxA tar det luugnt ikväll och njuter bara av varandras sällskap. Jag är så glad att ha henne här igen =D

Moa <3 AxA


Hare bääääst! Så hörs vi vidare ^^

Kommentarer
Postat av: carron

trökigt att flytta, men desto större anledning att flytta längre ner;) hahhaaha! :D

2008-12-22 @ 11:47:02
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Frida

du får bo hemma hos mig sen:D:D

2008-12-24 @ 12:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0