löööördag.

tjoho everybody!

sitter här och ugglar.  Neh jag har ganska trevligt faktiskt, sitter och skriver med trevligt folk så det lättar ju upp stämningen lite grann. 

Idag vakna jag typ hundrafemtio gånger som vanligt, antingen så är det en hund som skäller, eller så är det folk som rör sig, eller så ligger en hund vid benen så man inte kan röra sig, eller så börjar nån hund gnälla och vill ha uppmärksamhet och som vanligt så börjar jämt Kira att skrika och hon sitter i rummet bredvid och det är skittunna väggar, så det är alltid så fruktansvärt roligt att sova här hemma >.<

Ah jag hade ställt klockan på 10 så jag pinades fram till dess och så låg jag kvar i sängen till halv elva, sen gick man upp och släppte ut AxA och sedan gav man AxA och Lisa mat.. sen satt man och gjorde ingenting.
Mamma och jag tog en promenad till affären fram och tillbaka men AxA och Tessi.
.. och ja nu sitter man här..

Senare under dagen så vet jag inte alls vad jag ska göra, blir väll som vanligt, att man antingen sitter här eller så sitter man inne på rummet och glor på vänner och dricker mjölk med lite choklad till och sen sooova.

Imorgon ska jag nog dra ner till ljusdal igen och sen på tisdag drar man vidare till pappsen. =)

Ajja Hejjs, hare bäst.  

Kommentarer
Postat av: carron

hehe, du verkade inte heller ha en sån lugn natt;)

2008-12-20 @ 18:09:06
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0