Myra.

Usch, fy och bläh vad dåligt jag mådde imorse när jag vakna. haha neh inte så dåligt :P men ont i halsen och snuvig iaf :P
Upp och packa. Ångest över hur tung min packning var. Höll på dog när jag gick ner till stationen.
Men resan gick relativt bra iaf, hade solen i ögonen typ heeela tiden.

Vad arg jag blir på bussar och tåg ibland. De är ju inte djuranpassade överhuvudtaget.
I Tobo hoppa det på en tjej med en Grand Danios och fan hon hade ju ingen plats någonstans. Blir så förbannad.
Ännu värre är det på bussar, ja visst sitt längst bak om ni har hund men vars fan ska hunden vara då!? Finns ju ingen plats!!!

Ah nu är jag iaf hemma hos far min. skööönt. Var ett tag sen nu.
Molly har blivit så stor och fin  : ) Ska försöka fixa en bild så att ni får se na. 

Nu ska jag ha en fortsatt bra dag!

Ah vi hööööres.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

vem är molly då? :)

2008-12-23 @ 15:18:30
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0