sköön kväll.

Jahapps nu sitter jag här igen. Klockan är 23:09 och jag har ganska nyss kommit hem.
 
Denna kväll har tillbringats med de bästa tjejorna. <3

Jag och Frida var ner till köpingen, och där hitta jag en jacka jag vela ha, men den var så kort i ärmarna. Men tror ändå att jag ska köpa den.. hm :/..
Vi möte Carro vi tåget sen gick vi till affären och köpte pommes som vi friterade hemma hos Frida och så kolla vi på film.
Vi har varit skituttråkade men det har ändå varit så kul. ^^,

Fest ikväll, bara nåågot drygt när dom är utanför porten och de kastar ölburkar öööverallt och det totalt stinker öl/cider i trappuppgången + att nån har haft sönder porten. menmen så är det när man bor på gärdeåsen :P 


nu ska jag skutta in i duschen och sen ska jag soova.. så skööönt.
Ses & höres. Bye. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0