*snyft*

Jahapps, blev ingen städning igår, inte ens litegrann.

Satt vid datan och kolla på Titanic (fan vad bra den är!) och precis när jag skulle sova så logga en trevlig prick in på msn så då blev det sent igen :P
Å en annan fick mej att börja gråta, jag orkar inte med det här alltså. 


Idag är det mycket på schemat, tvätta, städa, gå på klassfest(?), och så kommer underbaraste Carroo hit wiihii ^^
+ att det är bonde söker fru både idag och imorgon. Hur fasen ska jag hinna det då? aaargh.


Nu sitter man och har foto, ska försöka fixa klart mitt bildspel idag.  
 

Kommentarer
Postat av: carron

johooo, ska dra till bussen nu, sen kommer jaaaag! :D

2008-12-17 @ 14:51:33
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0