suck och bläh

Vilken dag.
Har inte gjort nånting i stort sett.
Har suttit här vid datan, spelat olika spel och kollat efter bilar. Kollade på svenssonsvensson, dagens avsnitt var lite för larvigt för mej, men det var kul ändå. Ömh ja..

Pratat med trevligt folk iaf, det blir man alltid glad över =)


Vänskap kan verkligen suga ibland, det finns så mycket problem inom det.
Skulle varit lättare om man var snubbe då man bara behövde slåss lite grann och sen var allt bra igen.
Men tjejer måste analysera och tänka efter och jadijada. Men det är bra det också, det visar att man bryr sig om varandra, att man tar den tid som krävs för att få det att funka.
Det är så mycket just nu så jag känner att jag vill gå i idé, skönt att det är lov säger jag bara.


Ah hoppas jag får sova lite bättre inatt, för jag dödstrött just nu asså.


Spiderman vs. Stålhenrik
Haha skönaste idag. Typ ingen som fattar men iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0