trött.

klockan är 22:52 och jag håller på att tuppa av.

Jag har varit med Frida och Carro heela dagen ^^ underbart.
Först satt vi och dega hemma hos mej, sedan drog vi till affären.
Efter det drog vi hem till Frida och där spela vi kort, som sjuan, chicago, plump, idioten.. Kulkul !!

jahapps och så tar sista höstterminen (ever) slut imorgon : /  Moa får ångest !


Morgondagen då, ser ut på följande sätt.
Börjar halv 9, ska sätta upp bildspelsgrejjen och sedan så är det röstningsgrejjsimojjs.
Sedan efter skolan så ska jag troligtvis åka med Thordan (låtsaspappa) hem till Ramsjö och tillbringa helgen där.
Får äntligen träffa AxA då. Wiijho =)

och på tisdag drar man till pappa!! wiiiii.. Ska fira jul där i år. kulkul. 

ajja men nu ska jag lyssna vidare på volbeat en stund till och sen ska jag sooooova. *snark*
Hare bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0