typiskt.

jaa så jäävla typiskt att man ska försova sig. Vakna kvart över 8 och börja halv 9. 
Gick till skolan så fort som möjligt. Fixade till visningen av våra bildspel och sen gick jag och städa hundgården med Malin, Carro och Frida. 
Vid 10 så började själva röstningsgrejjen, då stod man å häcka där och hade allmänt tråkigt. 

Fick tårta, njamnjam, och sen gick man hem. 

Sitter vid datan, lyssnar på Volbeat, och väntar på att hårhelvetet ska torka.
Thordan(Låtsaspappa) kommer ganska snart och plockar upp mej, han har varit ner till sthlm en sväng. så drar man hem till Ramsjö. Så nu måste jag börja packa och platta håret lite granna.

Kommer nog inte blogga så mycket nu i helgen, just so you know.

Herrå, (Jag är jätteglad för jag träffar snart min lilla stumpa AxA =D)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0