4 timmar på PCcity.

Shoo bre!?

osch vad längesen jag skrev nu, men ajja that's life bitch.

Jahadu idag var andra dagen på nya praktiken.
Hundpoolen.
Kul ställe, fast väldigt jobbigt.
Man rör på sig absolut hela tiden, sitter knappt still förutom en stund på lunchen.

Ska skriva kortfattat om min dag.
* Klockan ringer 05.00
* Snoozar fram till klockan 06.00
* Går hemifrån ca 06.40
* Kommer till Sundbyberg ca 07.09
* Kommer till hundpoolen ca 07.25
* Linda visar och förklarar hur man dammsuger poolen.
* Jag dammsuger poolen och skrubbar kanterna.
* Sedan får Engla bada. + duschning
* Sedan får Freja bada. + duschning och blåsning.
* Sedan får Adonis(?) bada. + duschning
* Sedan får Coppola bada. + duschning.
* Sedan får Indra bada. + duschning och blåsning.
* Sedan är det promenader, Första promenaden har jag Palle.
                                                   Andra promenaden håller jag Molly, Ralf, Gucci, Leo och Zizou.
* Sedan får Bella bada. duschning.
* Sedan ska vissa hundar ha lunch.
* Sedan får jag Lunch
* Sedan så körde vi baksug i poolen.
* Sedan tog vi det lugnt i en liten stund.
* Sedan vid 14.00 så drog vi ut på eftermiddagspromenader.
   Första promenaden har jag Palle och Molly.
   Andra promenaden har jag Coppola och Bella.
* Sedan så typ böt jag vatten hos alla hundar.
* Sedan vid typ tre så fick jag gå hem.

* Vid ca 15.40 så är jag hemma, Mormor är ute med hundarna.
* Vid halv fem ca så går jag till Brorsans jobb.
* Köpte där Super Mario Galaxy och Guitar Hero worldtour. 25 % rabatt på alla spel. Mjam.
* Blev otroligt nog kvar där i 4 timmar. -.-
* Vid kvart över 8 kommer Niklas och hämtar mej, bror och Matte(?).
* Han skjutsar hem mej.
*Jag ger AxA mat.
* Sedan kollar jag på ANDRA AVENYN, fast det vr typ det tråkigaste avsnittet hittills. :(
* Gick ut med AxA. Orkade knappt gå jue. Hade/har så ont i benen.
   Jag frös som attan och såg stelopererad ut, tur att det inte va så många ute :P


Så där ja.
Min dag i punktform :D

P.S. Medans man badar hundarna så går man runt poolen typ hela tiden, och hundarna simmar
mellan 5-20 minuter ca. Dryygt!!! D.S.

Snart är det påsk hörni.
Det betyder att jag åker hem på torsdag, wooohpi!!

Hare gött!
Snaaark.


Kommentarer
Postat av: c a r r o

sällan du ska kortfatta, och det blir en milslångt endå!;) hih



hoppas det går bra på nya praktiken! :D

2009-04-08 @ 01:21:56
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Frida

Du glömde ju skriva en grej juu!!! jag ringde när ni handlade:P hehe

Hoppas det är bra med dig!!

2009-04-10 @ 10:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0