back in the huvudstad you know.

tjofräsarn.
Sorry att jag inte skrivit på några dagar :P

Påsken har tillbringats i Ramsjö.
I torsdags så hämtade Nettan och Roger hos mormor. 
Vi gjorde 3 stopp på vägen. 
bl.a i Bollnäs där vi åt på Max.  Sen stanna vi också i Ljusdal, där vi var i ungefär en timme -.- 
Sen väl framme så har vi bara pratat och umgåtts. 
 
Jag hade ju köpt 2 nya tv-spel, så de testades ju självklart ^^
kul.

På långfredagen så hände väll inte så mycket.

Sen på lördagen så var det underbart väder, så vi satt ute på tomten heela förmiddagen typ.
Sen åkte våra gäster hem och det blev genast väldigt tyst.
Resten av dagen blev väldigt lugn.

Sen på söndagen så blev det påskmiddag, lite efter kanske men å så gott det var/är!!!
 

och nu idag, måndag så har jag rest halva dagen.
Åkte från Ramsjö vid halv 11 och var framme hos mormor kvart över 5.
Sketa jobbigt har det varit.

Positivt är att det bara är 11 dagar kvar nu!! woohoo!!!
och en till positiv sak är att det var en superhet snubbe på upptåget som jag stirra på typ hela resan. Mjaam


Åter till Hundpoolen imorgon igen.
Jag fick välja själv vilken tid jag ska börja, antingen 07.00 ller 09. 30
Tror jag ska börja 07.00 för då slutar man tidigt ^^


Ah hoppas ni haft en bra påsk?

Moa <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0