.........

tjuuhu.

trött man är då!

Jag vill ha en till hund så in i bomben.
Det är så många raser jag vill ha, just nu vill jag ha en Irländsk varghund.
Jag har velat ha en sån sen jag var liten och träffade en för första gången, det är också en av de raser som jag alltid velat ha och liksom inte "tröttnat" på tanken att skaffa en. Den finns alltid i hjärtat.
Jag ska ha en, men när är frågan.
Eftersom de är så stora så måste jag ju ha utrymme.
Så när jag flyttat hemifrån så kan jag kanke skaffa en, men sen så måste jag ju kolla med jobb och så. Vill ju gärna ha ett jobb där man kan ha med sig moffarna.



Ah imorgon så är sista dagen på praktiken för denna vecka.
Bara en vecka kvar då. :D
Jag har tidigt arbetsschema imorgon, sent idag.
Så börjar egentligen 7 imorgon, men eftersom man inte gör något på morgonen så får jag komma halv 8-8 istället.
Sköönt.  Men går ändå upp samma tid eftersom jag måste duscha och packa och så.

Efter praktiken imorgon så drar jag hem till pappsen ^^


Hare bäst.
Ciaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0