finfint väder jue.

hallojsan!

Visst har det varit ett skönt väder de senaste dagarna?
underbart.

Igår fick jag ett samtal från hundpoolen, ett av de ställen där Arne ville att jag skulle praktisera.
Hon som ringde lät jättetrevig och hon berättade lite om hunddagiset.
Att de typ hade 18-19 hundar, fast lite mer "problemhundar" eller hur man nu ska yttra sig.
Hon "krävde" att man ska ha hundvana och inte vara så nervös av sig, alltså vad gälleer hundarna eftersom de kan vara lite blyga och reserverade.
Hon sa att jag kunde komma dit och praktisera.
Så klockan 09.30 på måndag så befinner jag mej i Sumpan (Sundbyberg).

En till sak jag glömt att berätta är att jag i söndags köpte en ny mobil.
Jag har inte velat ha en ny telefon eftersom ja älskar mi gamla så himla mycket, men eftersom den gått sönder lite grann så var det väll dax.
Det blev en Sony Ericsson (ofc) T700.
Mina första intryck av telefonen har inte varit någe bra men nu när jag haft den ett tag så känns det finemang, inte helt bra men jag vänjer mej väll :P
Den är ju snygg iaf :D


Asså jag vet inte vad det är med mej men både igår och idag har jag varit jättehungrig!
Jag känner just nu hur det kurrar i magen, men jag har ju borstat tänderna och gått och lagt mej, så jag kan ju inte fixa något nu direkt.


Åh herregud vilka problem man kan ha alltså.
Jag vet inte vad jag ska ta vägen i helgen.
Jag vill inte vara kavr här, vill inte till pappa(eftersom han jobbar fredag och söndag dygn),  jag vill inte till faster och jag orkar inte åka hem till mamma bara över helgen neh det går inte.
Men jag gissar på at jag blir kvar här eftersom jag inte hört av mej till någon direkt.
Kanske ska passa på att shoppa eller nått  eftersom jg inte brukar orka det efter praktiken.
hm, något att fundilera på.

Neh nu måste jag fan sova!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kan komma till mig!!!:D:D haha!

2009-04-03 @ 22:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0