Jag är så jävla fucking arg!

FAAAAAAAN !

AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kollade nyss hur bussarna går mellan ramsjö och ljusdal på mornarna.
Jag hatar x-trafik så jävla fucking mycket.
Finns typ två bussar att välja på och den ena går från ramsjö 05.30 och är då framme i ljusdal 06.30.
Skulle inte tro att jag tar den vah!?
Sen så kollar man nästa och då går den 07.30 och är framme i ljusdal 08.40 !
Hur fan har dom tänkt sig detta då !?
Skolan börjar 08.15
Antingen får man vänta i 1 timme och 45 minuter innan man börjar och är då skittrött heeeeeeela dagen!
Eller så kommer man försent varje morgon! 

Jävla skit x-trafik och jävla skitskola!

Jag är så förbannat trött på allt just nu!

ARGH!!!

Kommentarer
Postat av: c a r r o

fyfaaan vad pissigt! håller med och hatar x-trafik med dig!

2009-04-26 @ 19:09:48
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se



Gissa vikten på den undernärda modellen jag har skrivit om!



www.aryanm.blogg.se

2009-04-26 @ 20:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0