Migrän!

Hejsan du.

Åh herregud vad hemsk min gårdag var!

Jag vaknade halv tio av att jag hade så fruktansvärt ont i huvet, sen kom illamåendet.
Jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Ringde mamma och hon frågade lite hur det kändes och lite sånt där. Hon trodde att jag hade fått migrän. Första gången jag fått migrän, varför !?!
Åh jag blev så arg för jag vill inte få samma besvär som min mamma!!
Strax efter jag pratat med henne, så känner jag hur jag bara måste kräkas.
Så jag springer in på muggen och hm jah kräks.
Då blev jag ännu argare eftersom jag inte spytt på typ 7 år!
Jag gick upp och la mej i Ninas säng med en bunke.
Nina och Sanna drog ner till Österby för att köpa migräntabletter.
Medans de var borta kräktes jag igen(!)
Sen var det bara att vila när jag fick tabletterna.

Så vid 2 klarade jag att gå upp ur sängen, jag var ju så jävla rastlös av att bara ligga ju.
Men det gick bra, åt lite Tacos. njam.

Sen hade jag "normal" huvudvärk resten av dagen.

Hade värsta ångesten över att gå och lägga mej på kvällen, uscha.

Idag vakna jag och hade inte ont alls. Så glad.
Sen efter ett tag kom huvudvärken igen.
Nu har jag haft ont i huvet sen i fredags och jag pallar fan inte med det.
Vill inte få det så jobbigt som mamma!

Kommer fan inte orka åka ner till Sthlm och mormor idag.
Men om jag inte gör det så kommer jag ju få sjukanmäla mej imorgon och det vill jag ju inte.
Det skulle isåfall vara min ända frånvaro-dag på hela praktiken, förutom att jag var ledig på skärtorsdagen.
Och jag vill inte ha frånvaro. Men de borde ju förstå, jag sa ju till dom i fredags att jag hade jätteont i huvet då med.
Men vi får se hur jag gör. Det är ju inge bra att anstränga sig om man har så ont i huvet heller.

ÅAH ÅNGEST!!!!

Ajja om jag blir kvar här så ska jag kanske med pappa och spana på Viken ikväll. Om jag orkar det vill säga, men det borde ju inte vara så jobbigt. Eller?


Hoppas ni mår finemang iaf!(?)

Puss heej

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jaa, som jag kommer sitta klistrad alltså!;)



du, lät inge bra de där med migrän. och på något konstigt sätt har jag också haft EXTREMT ont i huvudet i flera dagar i rad nu, kanske är det pressen inför student och allt?



ha de BÄSTTTTT!!!

2009-04-19 @ 22:41:05
Postat av: c a r r o

sällan alltså.. sällan man skriver som anonyyyym!!!

2009-04-19 @ 22:41:43
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Malin

Lider med dig...ve hur hämst det är med migrän...du vi ses snart:)

2009-04-20 @ 16:26:33
Postat av: c a r r o

sv: ja.. visst känns det lite jobbigt? :(

2009-04-24 @ 07:13:30
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Frida

Men lilla gumman..:( hoppas du mår bättre snart. ska va pigg nu på måndag då vi ses igen:D största kramen!!

2009-04-24 @ 22:57:01
Postat av: Sanna

ja lilla Moa jag tyckte så synd om dig då!!!

Speciellt när du ligger ner i sängen och bara är helt tyst. då förstår man verkligen att du har ont!!

jag hoppas att du inte får det igen!

pussar och kramar <3

2009-05-01 @ 20:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0