Saknar min pappa <3

hahah heeeeeeej.

Jag känner mej lite gladare nu faktiskt :P

Fridow ringde och muntra upp mej.
Hon tyckte synd om mej över att jag måste pendla, men jag kommer nog sova hos henne gaaaaaaanska många gånger :P 
Jag känner att jag kommer att vara na jävulst dryg imorgon :) hehe. 
Stackars satar. 


Börjar typ klockan 10 imorgon tror jag. 
Så jag tar halv 8 bussen imorgon och så går jag hem till Frida och plågar henne lite :) 

Fan jag undrar vad vi ska göra imorgon(?) : /
Lite irriterande att inte veta.


Ajja neh usch nu måste jag verkligen sova. Klockan är mycket!! 

Godnatt puddingar. 

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är välkommen any time!:D fortsätt gärna att plåga mig så jag slipper tänka så mycket:P

2009-04-28 @ 13:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0