skolstart ajjemänsan.

Nämen tjotjenare på er få som läser!

Nu har det snart gått 3 dagar sen man börja skolan igen.
Joooobbigt!
Kul att träffa klassen igen, OFC!
Men pluggandet?! I'm not so very happy about that!

Har fått ett häfte från Gunnel som handlar om Farmakologi(!)
Ska läsa det och sedan få ett prov på det och sen ett till häfte och ett till prov och sen ett till häfte och ett till prov.
Och jag fattar NADA!
men ajja det får väll gå ändå.

Mitt liv är så stressigt just nu så jag håller på att dö every little single minute of it.

Jobbigt att pendla, men det funkar. Kan ju inte påstå att jag har något liv.


Men nu idag efter skolan, vid typ klockan 6 så anländer Carro till Ljusdal, och det kommer ju typ bli så underbart det kan bli! Eller hur?
Frida, Carro och Jag. Underbart :D
Vi ska alla 3 sova hos Fridow. Får se vad vi ska hitta på för något ^^

Ska till tandläkarn också.
Idag klockan 19.25. Vilken jävla tid alltså! Men palla ändra.

Neh nu måste jag plugga... byebye.

Kommentarer
Postat av: c a r r o

alltså, viiilket teeeam! kan inte bli annat än bra<3

2009-04-29 @ 14:31:20
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0