a few days left :)

Yaaaay .. om ungefär 1 timme så är det bara 9 dagar kvar på denna praktik.. om jag inte räknar med helgen! ^^
Moa goooes hyperhappy :D
Alltså 11 dagar kvar tills jag träffar paxen !! Mooa goooes hyperdyperhappy! XD

fan jag duscha nyss, och dom har fan den vidrigaste dusch jag någonsin sett.
Asså deras duschdraperi luktar såå jävla vidrigt så jag vågar inte ens röra det!
Bluääch *kväljningar x100*
Fyyy fan.

Nu ska jag strax sova.



Guuuud vad jag saknar min hund.
Jag saknar att träna min hund. Mer än någonsin.
Jag är väldigt lat emellänåt med att aktivera min hund men nu jävlar saknar jag träningen na jävulst mycket.
Kollade på Mia och Klara igår och då när jag ser hon på brukshundsklubben så får jag sånna hära abstinentbesvär..
JAG VILL TRÄNA MIN HUND! Spelar ingen roll vad vi ska träna, bara jag känner samhörigheten med AxA!!
She's my living angel <3


God natt alla underbara!
kramkram.

Kommentarer
Postat av: carrons

åååh, ja kan bara gissa hur mycket du saknar AxA just nu! :')

2009-02-10 @ 16:46:10
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0