Aj, vad ont det gör då!

Vaknade och hade bajsont i nacken! Så jäkla typsikt!
Sen har jag haft ont i nacken hela dagen.
Smörjde in med zon. men jag tycker bara att det blev värre.

Har typ inte gjort något alls idag.
Kollat på film, spelat idioten, spelat poker, varit ute med hundarna, pratat med mamma och ätit massa mat.

För tillfället är det ganska bra med nacken, fast det gör fortfarande ont. :(
Jag har inte varit en sån positiv person idag direkt..


Idag blir det till att gå och lägga sig tidigt. Upp kvart över 5 imorgon igen.
Hoppas jag inte gör bort mej likadant imorgon som jag gjorde förra måndagen.
Hahah tur att jag inte känner någon här direkt XD



Neh nu ska jag ner och vila nacken.
Saknar pappsen. *snyft*

höres !
Kraaams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0