beroende?

När jag är borta såhär så blir jag så jävla godissugen!
Sen jag komhit för ungefär 3 veckor sen så har jag köpt och ätit upp 4-5 godipåsar med lösvikt. och ätit upp typ 3st 200g marabouchoklad.
 Det är inge bra!!!
Just för tillfället har jag knappt något godis.. bara 100g choklad.
Så jag håller på att bli galen om jag inte äter godis!
Det är inte så konstigt att jag börjar se ut som jag gör!  hua.

Åh vad irriterande! Gissa vad jag åt till Lunch idag??
Den som svarade plättar gissade rätt!
Fy fan vad jag inte tycker om plättar längre! Tröttnat gånger hundra.
Eller jag kan äta plättar men det måste vara antingen socker, grädde, glass eller sirap till !!! 
Äter plättar varje vecka jue!
I början tyckte jag dom var goda men nu börjar dom växa i munnen på mej. :(



Idag har varit en slappisch-dag.
Varit ute på två långpromenader.
Den första var med Baron. Usch fyfan vad jag hatar att gå ut med honom!
Jag tränar honom VARJE gång jag går ut med honom. men han glömmer jue bort det direkt!!
Jag håller på att bli tokig!
Han drar så himla mycket och jag får ju så lätt ont i mina axlar, min rygg och min nacke då!

Den andra promenaden var med Egon och Vicki.
Vilket var sååå mycket bättre.
De drar knappt, men de har en tendens att dra åt höger så att de springer framför fötterna på mej :P
Eftersom de är så mycet enklare att gå med så blev den promenaden mycket längre :) plus att det snöade!
det var en härlig promenad.



Nu så har vi bara tagit det lugnt i några timmar.
Vid 6 så ska jag få mat :D Det skulle bli potatismos(hemmalagad) idag igen, vilket jag älskar så hemskt jävla mycket!




Åh blev tårögd idag, var nära på att börja gråta men höll mej eftersom Susanne var precis bredvid mej :P
Det var såhär att grannen(de som brukar ha rådjuren på tomten) brukar vara hundvakt åt deras barns hund.
Och idag när jag var ute på framsidan(mot deras hus alltså) och skulle plocka skit.
 Så började den hunden efter ett tag att skälla.
Den skall exakt likadant som AxA. Det lät som AxA. Jag kunde inte fatta det.
Jag kände bara klumpen i halsen bli mer och mer uppenbar. 
Fy vad jag saknar AxA! 
Kommer aldrig vilja vara borta från henne såhär länge igen! 
Jag kände verkligen då, att jag  så kommer börja gråta när jag träffar henne igen!


skriver mer sen!
Hare bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0