byebye.

så nu har man sagt hejdå till Susanne.
Tråkigt.
Gud så irriterande att hon inte sa vad jag ficki betyg, inte för att jag fråga.. men hon sa att jah jag ska skicka in papprena så fort som möjligt.
Fan jag vill ju veta nu! :P

Gud vad konstigt det känns att säga hejdå till någon och sen leva hemma hos dom och sköta deras hem en dag till, utan dom. hmm..

Jag skulle vilja att Susanne gick igenom vad som skulle göras och vem som ska gör det av mej och Martin.
För liksom jag känner mej själv, jag vågar fasen inte prata och absolut inte säga till någon annan vad han/hon ska göra liksom när jag inte känner människan plus att det är hemma hos honom..
Men jag sköter valparna och Tuva det vet jag.. men sen vet jag inte om han sköter de vuxna.. hm ajja det får tiden utvisa..
Sen vad gäller maten så vet jag inte heller vad som gäller riktigt, eftersom det varit susanne som har sköt det liksom!
Men det löser sig.
Hoppas jag :P


Neh nu ska jag sova.. ska upp tiidigt imorgon..


Hahah du är för rolig ibland du! ^^


Godnatt. Höres imorgon när jag kommit hem till Ramsjö ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0