ensammen flicka i stora staden.

Tjofräsan på er alla småfjun!

Idag så fixade vi morgonronden så fort vi kunde.
Sen vart det packa, klär på sej någorlunda folkvänliga klader, på med smink och sen ut å skrpa rutor på bil och sen dra in till Uppsala.
Valpköparna skulle komma vid två, så Vi(Susanne) fick välja om vi skulle åka innan eller efter dom varit och hämtat henne.
Jag ville hellre åka efteråt eftersom jag ville träffa dom som skulle ha min valp.
Men Susanne valde att vi skulle åka innan, vilket resulterade i att vi fick stressa oss iväg.

Vid halv tolv var Susanne klar med det hon skulle göra i Uppsala, så hon släppte av mej på stationen.
Bara lite surt eftersom Nina kunde hämta mej tidigast halv 5.
Så jag fick strosa runt i Uppsala helt själv. Jag som knappt hittar där :P
Men det braiga är att mitt strosande resulterade i massor med nya braiga saker ^^
En jacka, ett par skor(de jag pratat om i föregående inlägg), 2st sjalar och en väska och 1165 spänn fattigare.
Och jag ångrar inte något alls :D Såå nöjd!

Vid 15.49 tog jag tåget från Uppsala mot Örbyhus..
Och sen stod jag en liten stund och vänta på Nina.. sen handla vi lite grann.. hämta sedan Molly på dagis :P

Hahah störde sedan Sanna medans hon körde yoga.
sedan käkade vi.. njamnjam spaghetti och köttfärssås!

Nina gjorde snyggaste vid matbordet.
Hon hosta så att maten flög ut ur munnen och ut över all mat.
Haha ner i stekpannan och ner i kastrullen... fy fan vad jag och Sanna garva! 
hahahah så jävla kul! Och så säger Nina att hon fått upp spaghetti i näsan också!
Absolut roligaste på länge!!  XD



Nu sitter jag och Sanna här uppe vid datan och tar det lite lugnt.
Hon läser en text om flatcoated retriever. :) Hon skrev om labrador först men jag ändrade så att hon skulle skriva skolarbete och flat istället :P
Längtar tills imorgon då pappa kommer hem.


Nu blev det mycket detaljer iaf.. men det får ni leva med!
Hare bäst!

Kommentarer
Postat av: carrons

ååaah, vad roligt att handla massa roliga grejor, man blir så glad och mår så bra! :D

2009-02-07 @ 18:56:57
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0