flattbebis önskas.

hej alla underbara.

Sitter här i mitt rum i lilla Ramsjö.
Alla i huset sover förutom jag.
AxA sussar så sött på min huvudkudde :)

Dagen har varit bra.
Jag har äntligen fixat med mina kläder.
När jag städar eller ska fixa i rummet så hatar jag att hålla på med mina kläder!
Allt annat som ska göras går bra men sen när man kommer till kläderna så säckar jag ihop.
Jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att hålla på med kläder. Ändå så älskar jag kläder!
men inte att vika och fixa, det är fy och usch. Men idag har jag fixat klart me det. :)
Nu är själva grunden klar i mitt rum så nu ska bara alla grejjer in på sin plats sen är jag klar.

Mamma och jag tog en repa med hennes skoter så att hundarna fick lite motion.
Tessi verkligen älskar när vi åker ut med skotern eller fyhjulingen!
AxA och Scotti är inte lika förtjusta :P
Scotti har blivit värsta gubben, han är så tråkig numera.. hehe men jag älskar honom lika mycket för det :D

Idag har det varit ovanligt mycket hundsnack hemma här.
Mamma vill ha en livlig hund, Thordan säger att han vill ha en massa raser fast han inte alls vet vad dom kräver.. Idag ville han ha en Akita :P
Jag är helt inne på att skaffa en till flatt! En brun denna gång.
Innan när jag funderat på att skaffa hund så har jag direkt kopplat bort flatt för att jag inte skulle haft tid för en till hund att träna men idag kom jag att tänka på att när jag slutar skolan kommer jag att ha tid och att det bara skulle vara bra om jag skaffa en till flatt eftersom det är jävligt bra passivitetträning om hundarna ser på varandra när de tränar osv.
Sen så är det inte alls säkert att nästa flatt blir lika energisk och krävande som Axen är. LIksom Tessi och Scott är inte ens i närheten av AxA. Tråkmånsar :P hehe.
Så nu vill jag ha en brun flattbebis!
Så börja samla in pengar till mej nu så blir jag glad! :D



Åh pappa ringde mej idag.
Han berättade att han igår sett en SKITSTOR vildsvinsgalt. jah och så berätta han vart han sett den och hur han såg ut och sådär.
Sen så berätta han också att han idag hade sett ett Lodjur(!) påväg hem från Viken inte lång hemifrån!!!
Han var så exalterad!! Han hade riktigt tur där!!
Åh jag är så jävla avundsjuk så jag vet inte vad jag ska ta vägen!


Ah gud vad jag känner mej tråkig nu för tiden vad gäller bloggen. Ni får ursäkta men jag startar alltid upp datan på kvällen och då blir det såhär och så händer det inte så mycket här i Ramsjö.


En gammal polare från sthlm fråga mej idag om jag vela komma på hennes studentskiva.
Det skulle ju vara riktigt kul men problemet är att det är på min födelsedag(OCKSÅ!)  plus att jag nog inte kommer vara så sugen på att åka ner till sthlm igen när jag precis kommit hem därifrån efter det att jag varit där i 7 veckor.
Så det kommer nog inte bli något av med det, menmen vi får se.

Neh nu måste jag fan sova!
puss heeeeeeej ^^

(sötare än sötast)

Kommentarer
Postat av: carrons

bruna hundar är det sööötaste som finns juuu! :'D

2009-02-27 @ 08:13:31
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0