godmorgon godmorgon, hör fåglar sjunga glatt...

godmorgon godmorgon i kööööööör..... :)

även fast det var nån timme sen man vakna.

Snart kommer min pappa hem.. wiihoo.

När jag skulle käka frulle idag (äggmacka^^) så reagerade jag på att Limpan  kliade sig i ögat, vilket hon också gjorde igår kväll, så jag gick fram för att kolla hennes öga och då såg jag att det var alldeles svullet :S
Hon har säkert fått något i ögat, som irriterat. 
Väntar på att pappa kommer hem så han får kolla på det, om vi ska låta det vara eller om vi ska åka till veterinären.


Fan vad nöjd jag är med mina köp igår!
Synd bara att jag knappt kommer kunna använda dom på ett tag.. eftersom jag är på kenneltjottaflängen.
men ahja nöjd är jag iaf :)



Neh nu ska jag hoppa in i duschen innan pappsen kommer.

Hare bääst hörs mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0