hair trouble?

yeeeees!

Fan jag har världens problem!
Mitt överhår har blivit skitslitet och inte nog med det så har min bruna hårfärg försvunnit ur det urslitna så det är typ guuult! 
Skit sur. 
Köpte hårfärg igår så jag ska jue färga det, men nästa prolem kommer ju självklart då. 
Hur gör jag med utväxten?
Jag håller jue på att  spara ut min orginalfärg, då kan jag ju inte färga den.
Så jag får helt enkelt bara färga det redan innan färgade.
Hoppas det inte blir fult bara.. annars får jag fan klippa av håret asså.
Måste göra det snart ändå.
Jag brukar jue klippa mej själv, men jag behöver nu en upprustning, en riktig en.
Men jag hatar att gå till frisören, för jag får aldrig som jag vill!

Kanske ska fråga lilla Carro om hon kan klippa mej ^^

Vad säger du Carro? Vågar du ta på dej den utmaningen? :)



Sitter här och lyssnar på musik.
längtar till fredag då man åter igen får åka hem till Pappa ^^
 
neh nu ska jag gå och kolla på semstersvenskar :P
eller nej fan jag skulle ju fippla med Buffy och valparna.

herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0