hualigen.

När vi åkte till veterinären nu ikväll så kände jag verkligen hur fel allt känns.
Det känns som min valp och så ska jag se någon annan ta henne ifrån mej.
Jag satt där i bilen med henne i knät. Fast hon satt i en bur.
Jag stoppade in handen i buren så att hon skulle känna sig lite säkrare. 
Hon hade hela tiden kontakt med min hand och hon la sig och sov med sitt huvud i min hand. 
Det kändes så rätt. Jag kände att hon kände sig säker med mej. 
Och nu känns allt bara bajs att hon ska iväg på fredag.
 Jag hoppas jag får träffa valpköparna så jag vet vilka hon kommer till. 

Ah neh det känns bara fel allting. Hon ska vara min!! 


Åh lite smått irriterad men ändå glad.
När vi var hos veterinären så började de(Hilkka och Susanne) prata om nån flatt som hade fått nån sjukdom och jadijada och så sa dom typ att hur orkar man med en sån hund och blablabla och då sa Susanne att jag hade flatt. 
Då fråga veterinären om jag hade flat och då sa jag att jah vi har 3 stycken. 
Hon ba.. "OJ!" 
"Vad gör du med dom då?" 
Och då sa jag att jag apportera och körde lydnad och lite allt möjligt. 
De som har läst mina tidigare inlägg så fick ni höra att jag var så irriterad på Susanne att hon inte har frågat mej vad jag gör med min hund! Och nu frågar veterinären, så nu fick jue iaf Susanne höra ändå!
Så irriterad på att Susanne inte har frågat mej det på 2½ vecka.

Ja fan det har gått 2½ vecka idag!!! wiihooo halva tiden här på kenneln har gått!!
Lika lång tid kvar tills jag får träffa AxA igen!!!!! :D


höööööjp


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tråkigt det dära med valpen :( tycker så synd om dig! Men vad skönt att det bara är 2½ vecka kvar :D hihi! jag tror din lilla loppa längtar nog ganska mycket efter dig också :D

2009-02-04 @ 23:28:13
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0