It makes me confused.

Asså jag fattar inte.
Du säger saker till mej, som får mej att känna mej speciell men så ser jag att du gör såhär.
Och det gör mej så ledsen! Det gör att jag inte känner mej speciell överhuvudtaget istället känner jag mej som en i mängden.
Och om jag nu är så speciell för dej så varför gör du då detta.
Tror du att jag ska bli glad över det? Eller tror du kanske inte att det rör mej ryggen? Eller du kanske tror att jag är så blåst så att jag inte märker något?
Neh om jag ska vara helt ärlig så känns det väldigt jobbigt, för då vet jag inte om jag ska lita på vad du säger eller inte.
Om du nu tycker att jag är så speciell, så gör inte så som du gör! Snälla du.
Det funkar inte så.
Jag är inte som alla andra, om man tror att jag är det så har man så mycket fel.
Jag är en av de mest speciella personer jag själv känner :P och det ska ingen ta bort från mej.
Jag vill inte känna mej som en i mängden.
Snälla du sluta med det, så ska du se att allt blir så mycket bättre.


För att helt byta ämne :P
Förlåt Frida! Jag glömde säga grattis på namnsdagen!
Du har ju faktiskt dubbelnamnsdag idag ^^ 




Fan imorgon är sista dagen jag träffar och får jobba med Susanne. Känns jävligt tråkigt faktiskt!
haha lite kul idag när Mats kom hem från jobbet, han frågar Susanne när vi ska åka imorgon.
- Tidigt! Själv då?
- Runt 11
- Jah vi åker väll också runt då.

Och jag börjar garva.. haha Jah men det var ju tidigt :P
Sen börja dom också garva ... haha hon tyckte det var jättetidigt liksom haha.


Neh nu ska jag jobba.. fortsätter skriva sen lite senare...

Kommentarer
Postat av: Hanna

jaa, det är ju roligt hur man fungerar ibland faktiskt ;p



har du också problem med pojkar? :( synd om oss!

2009-02-18 @ 23:11:27
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/
Postat av: carrons

du är speciell, och ingen är värd att få dig att känna dig mindre speciell! :'D

2009-02-19 @ 07:54:34
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Frida

Jo jag trodde du skulle bli den førsta som sa grattis men nedå..:P saknar dig!!

2009-02-20 @ 15:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0