lalalaalla

Gud vad jobbigt att man måste skriva en rubrik. Kommer jue fan aldrig på nån! :P


Uscha vad klockan är mycket.
Borde ligga i sängen för längesen.
Fast vi nattade hundarna ganska sent också, så jag kanske får ut sovtimmarna iaf :P

Gud vad skönt det var att höra från Susanne att vi inte har några måsten att göra imorgon!!!
Känns redigt skönt, fast det kommer väll dyka upp en massa saker ändå men inga liksom bestämda.
Jag kommer väll antagligen klippa klorna på Kompis.
Sen blir det bara allt vanligt vi/jag brukar göra.


Neh nu måste jag lägga mej för att sussa så gott!
Åh vad jag längtar efter att få sova :)
Jag ska kolla om rådjuren är på granntomten.. vänta lite......
neeeh det var dom inte...-.- bara för att jag tänkte ta kort på dom idag.. men de kan fortfarande komma :P 

God natt allesammans. :)

Kommentarer
Postat av: carrons

SV: åah tack! och synd att du inte bodde närmre, så hade du kunnat fått CS3 av mig ;)

2009-02-05 @ 17:52:34
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0