mer och mer för varje dag som går.

jah faktiskt.

Det har liksom bara blivit mer och mer att göra de senaste dagarna här på praktiken.
Saknaden blir också starkare, just efterom det känns så nära nu. Liksom på fredag drar jag hem ^^
Fast jag vill på sätt och vis inte lämna Susanne och hundarna. Har det ganska bra här liksom.

Vill hemhemhem.
Hem till Axen, till de andra hundarna, till mamma och thordan, till gojjan, till mitt rum och mina grejjer.
Bland det första jag gör när jag kommer hem, eller asså typ på lördag är att slå ner mina garderober i rummet så att jag får lite mer plats och så det blir lite mer lättmöblerat ^^
Sen ska jag pyssla om Lisa som är dålig :( och mina marsvin som jag börjat saknat nu efter allt som hänt i helgen!
Träna AxA och köra lite skoter ska jag också göra ^^

guuuud vad jag längtar! :D

Skönt att jag får skjuts in till Uppsala så jag slipper åka buss och gå.

Sen att mamma hämtar mej i ljusdal också ^^

så jävla skööönt!

Bara 3 dagar kvar ca. ^^


Susanne har hela dagen undrat vad vi ska göra i veckan.

Hon sa att vi måste göra något kul ^^

Vi ska äta pizza nån dag och på torsdag ska vi åka in till Uppsala ^^

Bra eftersom jag måste ta ut pengar.





Idag kom lilla Arne hit, i stort sett oanmäld.
Tur att jag inte var ute på promenad då..
Jag fattar inte hur han hittade hit :P
Hahha Baron hoppade ju på han självklart och faan vad liten Arne är XD 
när Baron ställde sig på bakbenen så var de typ lika långa/korta.. :P


Sen så har vi/jag målat hundrum.
Var ganska kul ^^





åh naae nu vet jag fan inte vad jag ska skriva.
Vad tråkigt!


Eller jo vah fan!
De flesta som känner mej vet hur frälst jag är i Cesar Millan och hans sätt att träna hundar.
och hur mycket jag hatar han Fredrik Steen som gick på tv nu för ett tag sen.


mmm iaf så satt jag och Susanne och kollade på Cesar då.. och så säger Susanne plötsligt,
-"Jag tyckte den där svensken Fredrik var så jävla bra, han som gick på tv förut. "
och jag höll på att dö!  Jag bara..
-"neh usch honom tycker inte jag om! "
-"Jo men jag tycker han är bra, jag har lite svårt för Cesar däremot"
Och jag blev ännu mer irriterad..
-"Och Cesar är typ min gud"
- "Jah du ser vilken skillnad det kan vara."
- "Jah , typ alla i min klass hatar Fredrik också"

Men asså seriöst... jag blev så arg när jag hörde det!
Hur kan man tycka den där jävla ynkliga parasiten är bra?
Då har man ingen koll överhuvudtaget.

Och sen säger hon.. " Jah och han är så trevlig den där Fredrik också"

USCH!!!!

Jag skulle aldrig i heela mitt liv, hur desperat jag än var efter hjälp, gå till Fredrik Steen!!


neh nu ska jag chilla ett tag till... hoppas eran dag varit bra?


Kommentarer
Postat av: Hanna

i juuust love fredik! när jag blir stor (läs; lång) så ska jag bli som han.



hahahahahaa

2009-02-18 @ 00:11:33
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/
Postat av: Hanna

& vilken snygg header du hade fått till! :) duktig du!

2009-02-18 @ 00:12:31
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/
Postat av: carrons

haha, arne verkar vara en cool kille de ;) "arne han är såå coool" om du sett torkel liksom;)



och ja håller med, ceasar är grejen, ingen annan!

2009-02-18 @ 12:49:58
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Leonora

Hoppas du får en underbar dag :)

allt väl? :)

2009-02-18 @ 12:52:44
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0