my weekend. it sucks!

eftersom det krånglat med internet och jag inte varit på så bra humör i helgen så ska jag nu berätta om min helg.


Fredag den 13:onde.
Rallar runt med Susanne i Uppsala.
typ "krockar" två gånger :P
Hon släppte av mej vid bussen sen.
Åkte hem till pappsen.

Nina och jag handla lite mat.
ÅKte sen hem och hundarna var så glada så att träffa mej igen :D
Åt god Tacos till middag. Njam.
Pappa hade åkt ålandsfärja torsdag-fredag så det var osäkert om han skulle komma hem på fredagen eller inte,
Han var vääldigt full. Supit 3 dagar i rad och inte druckit nåågot annat än alkohol..
Pappa är typ den ända person i hela världen som jag inte kan se åka tåg. För det behövde han göra nu då han skulle hem.
Efter mycket om och men så bestämdes det att han skulle hem på fredagen.
 Så klockaan kvart i 11 på kvällen hämta vi honom i Örbyhus.
Hahha jag och Sanna möte honom på perrongen, och när han ser oss så ropar han "Här är mina underbara tjejer!!" haha pinsam pappa man har.. och tydligen så hade han pratat med typ alla på tåget.
"Fan hur du ser ut" sa han till någon.
"Vill du ha en sup?" till några andra.. och sjungt och härjat..
herregud, stackars resenärer :P
Att gå från perrongen till bilen tar ivanliga fall 30 sekunder men att gå med pappa tog typ 5 minuter xP haha och jag bara garva heeela tiden, hela vägen hem.
Så jävla kul!


Lördag 14:onde (alla hjärtanes)
Pappa var bakfull as hell! :P
Han mådde inte bra alls!! stackarn x)
Vi satt under större delen av dagen vis tv:n..
Kolla på två filmer, Indiana Jones och Bruce Almighty och så blev det meodifestivalen.


Fast under middagen fick jag reda på en sak om min pappa som jag verkligen inte behövde veta!!
Min låtsasmamma sa det., och pappa tyckte det var dumt att säga det då jag var där men hennes försvar var att men vah fan hon är 18 år.. och men hon skvallrar väll inte till Carola(min mamma) heller!
Hon hade rätt, jag har inte sagt något till mamma, jag vågar inte.
Tänk om hon inte vet något?
Det trodde jag inte om min pappa!!
Fan jag som brukar berätta allt för mamma, inklusive saker som händer hemma hos pappa.
Men jag kan inte berätta det för henne, ifall hon inte vet det från innan.
Och det tär på mej så fruktansvärt.
När Nina sa det så höll jag på att börja stortjuta men jag höll mej. Ville inte göra det då vid matbordet. Funderade också på att storma därifrån, men det skulle inte vara mej likt så jag satt kvar där och pinades genom den där jävla middagen.
Kände tårarna brännas.. 
Efter vi ätit klart, gick jag ganska omgående upp på Sannas rum och storböla.
Det var liksom droppen på allt.

Det är så mycket som händer just nu så jag vet verkligen inte vart jag ska ta vägen.
Min enda tröst just nu är Carro, Viktor, mamma och att jag snart får åka hem till AxA.
Alla mår så dåligt och då mår jag dåligt för att dom mår dåligt.
Allt som händer just nu tär så mycket på mej.
Jag bara blir mindre och mindre. Det är som att jag har små insekter som äter mej inifrån.


Söndag den 15:onde.
Jag är väll halvdepp fortfarande idag.
Bajssur fortfarande.
Tvättat, färgat håret.
Pappa och jag åkte till Viken. Såg inga djur idag heller :( bara massa spår.

Igår så frågade jag Sanna helt plötsligt om hon vela ha mina marsvin.
Hon blev överlycklig och sa JA!
Sedan fråga hon pappa, och han skulle tänka på det.
När hon skulle fråga Nina så sa hon att hon ville ha mina marsvin och annars så skulle pappa döda dom.
Nina sa då: PERFEKT!  (alltså perfekt att han skulle döda dom!)
Ursäkta mej men det är faktiskt mina älsklingar du pratar om. Fy fan vad arg jag blev!!!! Hur fan kan man vara så jävla hjärtös och säga något sådant!? Har man inget hjärta överhuvudtaget?
Nina sa sen att neh du ska ha en kanin istället. Jag tyckte det var en urkorkad idé eftersom jag är helt säker på att Sanna ganska fort kommer att tröttna på den.
Jag anser att det är bättre att hon tar över mina 2 marsvin. Eftersom jag känner dom, jag vet vad dom tycker om och inte. Det krävs inte lika mycket av Sanna att ha två marsvin än om hon ska ha en ensam Kanin. 
För om hon har en ensam kanin så måste hon ju hålla på med den större delen av tiden och speciellt om den är uppe på hennes rum, där det inte rör sig några människor!  
Jag har försökt komma med några instick liksom.. ska du ha två kaniner eller en? du vet att det krävs jättemycket av dej att ha 1 vah?

Sen lite senare på kvällen(liksom samma dag som Nina bestämt att Sanna ska ha en kanin) så åker de och köper en bur.  Liksom vadå inte tänka till en gång extra.
Sen när vi sitter och kollar på tv så kommer Sanna in och frågar om kaninen behöver ett hus. Pappa säger att hon ska fråga mej eftersom jag borde veta det. Jag sa att den helst borde ha det, men då kommer Nina(the rabbit expert) och säger att NEH! den behöver inget hus, den blir tamare då!
Sen frågar Nina också varför ska dom ha hus för!?
Pappa och jag i kör.. trygghet!!
Nina säger återigen neh den behöver inget hus!
Vadå inte tänka på kaninens bästa, om de ändå ska köpa en vuxen kanin som antagligen redan är tam varför kan den då inte få ha ett hus!?

Lite senare kommer Sanna in igen, och har lite svårt at säga en sak, men efter lite om och men så säger hon att det känns lite jobbigt.
Att det känns som att Jag och Nina krigar mot varandra.
Att jag tycker den ska ha hus och inte Nina, att jag tycker hon isåfall ska ha två kaniner men absolut inte Nina.
Nina fräser då och säger Jah Moa får tycka som hon vill men JAG BESTÄMMER! 
Ursäkta mej att jag är utbildad och antagligen vet lite mer om kaniner än vad hon gör!  och att jag tänker på både kaninen och Sannas bästa!
Fan vad Nina förstört min helg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Usch så elak man kan vara!



Sorry Nath och Sanna att jag inte är så glad på eran mamma just nu men det är hennes eget jävla fel!!!!





FAN VAD JÄVLA TYPISKT ATT MAN GLÖMDE PLATTÅNGEN HOS PAPPA DÅ!!!!!!!!!!!








Har eran helg varit bra??

Kommentarer
Postat av: carrons

men moa lilla, låter inte specielt hurra roligt dedär! men en sak förstår ja inte, varför skulle inte en kanin få vara tam?



jag känner inte nina men hon kanske bara vill visa att de är hon som bestämmer?

2009-02-16 @ 20:24:49
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tycker synd om dig mooi :(

2009-02-16 @ 20:33:53
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0