myser i sängen med AxA.

Ligger och kollar på vänner med AxA och har det myyys.
Datan har man på magen, ska snart till att kolla på veckans Andra Avenyn avsnitt! ^^

Dagen har varit ganska slapp..
Var igång å fixa i rummet när mamma fråga om vi skulle ut å gå på sjön i fina vädret.
Jag sa ju ja ofc men det borde jag inte gjort för efter det har jag inte orkat fixa i rummet alls!
Jag måste verkligen bli klar snart. Börjar få lite panik faktiskt.

Har också varit ute och lekt med hundarna, Fan jag fick ett jävla älgben i skan och det gjorde skiiitont!


Imorgon ska jag försöka tvätta och så kan vi förhoppningsvis dra till Ljungdalen på fredag :)


Godnatt allesammans.

Kommentarer
Postat av: carrons

men man måste ha lite paus ibland också, glöm inte de! :P

2009-02-26 @ 11:53:01
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0