ohh det närmar sig ^^

tihi snart är det fredag ^^ om mindre än två dygn sitter jag förhoppningsvis på tåget hem mot Ljusdal ^^
Wiihoo.

Dagen har varit helt okej :)
Har gjort the basics..
också varit ute på två promenader och så målat mer hundrum ^^

Just nu sitter jag här och käkar lite godis och har det allmänt bra. Susanne färgar håret. Hundarna sover och Mats jobbar.
Vid 5-halv6 så kommer det en tjej hit och ska kolla på en valp, ska kanske bli en fodervärd så Susanne och hon ska kolla hur de fungerar ihop, vilket är viktigt.

Imorgon ska vi fixa allt det viktiga på morgonen så fort som möjligt och sen drar vi in till stan och ska ha det allmänt bra, ska käka lite lunch och åka runt till affärer.
Så morgondagen kommer gå fort as hell känner jag på mej :D

Jag är inte nå nervös inför fredag längre. Alltså just att jag ska vara själv här med Martin.
Jag känner att jag har så pass koll på allting att jag lika gärna kunde vara här själv :P
Men det braiga är att Martin ska skjutsa mej till centralen ^^


Är det någon som ätit fiskfärsbiffar någongång?
Det har iaf jag och det var inte gott kan jag ju meddela :P


Fan dampBaron har bitit mej i armen så jag har en massa blåmärken över allt xP han är galen !



Neh nu ska jag samla lite krafter.. vet inte varför men det kan ju vara bra :P
Du vet, ALLTID REDO som man brukar säga som scout, inte för att jag är det men iaf.

Hare bäst! heejjs

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; vad härligt :)

det går la, fast är sjuk, och det är grymt jobbigt :/

2009-02-18 @ 16:21:13
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; nja inte det bästa :P

tack så mkt :) <3

2009-02-18 @ 16:47:34
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Malin

jag har ätigt fiskfärsbiffar det är hrlt okej tycker jag men det beror på ven som gör dom...

2009-02-18 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0