Onsdag.

Igår kväll så kolla jag på andra avenyn. men jag blev så "pigg" när det tog slut så jag tänkte "vad fan ska jag göra nu då?"
Så kom jag på den brillianta idéen att jag ska kolla om rådjuren är på grannens tomt.
Och det var dom :D
3 st, en get och två bockar. 
De är där varje kväll. Jag satt och kolla på dom i typ 15-30 minuter.
Så fina djur. Tänkte att jag skulle ta kort på dom, men kameran låg nedpackad i väskan och alla sov här hemma..
så jag sket i det. Kanske kan göra det ikväll istället. ^^

Vakna runt 9 imorse, gick upp och gjorde det vanliga.
Jag har gått två omysiga promenader idag, på typ 1 timme vardera.
I kall blåst, inte det skönaste direkt.
Sen så har vi id-märkt min lilla bebbe. Som flyttar på fredag :(
Sen så fick jag uppgiften att klippa klorna på valparna (storlek större).

Idag åt jag något till lunch som jag aldrig kunna tänka mej att äta, alltså tillsammans.
Blodpudding, vitkålssallad(pizzasallad) med äppelmos!
hahah det var en salig blandning.
Jag gillar jue inte äppelmos men jag äter iaf och ser glad ut :P
Men vitkålssallad och blodpudding var faktiskt väldigt gott tillsammans!
Susanne är galen i vitkålssallad, hon äter det jämt ^^ men jag tycker ju också om det som tur är :D


Om nån timme så ska vi till veterinären igen. Med "min" lilla pluttifnutt, som ska vaccineras och besiktas.
Gosade med henne bajsmycket idag. Hon är såå min valp.
Vill ha en valp precis som hon.
I ena stunden världens monster och i andra världens gosigaste lilla pyre.


Neh nu ska jag nog gå och äta lite mat snart. Blir makaronilåda. ^^
Heeeejjs


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, får hoppas att det blir så. hihi :) Ja, men precis, det ska bli så roligt att få hem henne! :D

2009-02-04 @ 20:40:51
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0