problem?... Alltid -.-'

nu sitter jag här nyduschad och vettefan vad jag ska ta mej till imorgon, när jag inte har min plattång.
Jag försöker fippla med det så det blir rakt, men det kommer ju gå åt fanders när jag sover iaf :P

De problem man inte får, skapar man alldeles utmärkt på egen hand!




Tack Viktor.
Du gör mej glad! och det behöver jag verkligen just nu! :)

Tack till dej också Carro.
Du är mej en bra vän. :D

Ni två har gjort min dag ^^


Ska snart kolla på veckans Andra Avenyn avsnitt :D tihi...


Tack för idag allesammans!
Nu är det fan bara 3 dagar kvar tills jag drar hem :) eller ah om 3 dygn är jag hemma!!!
WIIIHOOOOO! moa goes hyperhappy!


puss på er!

Kommentarer
Postat av: carrons

moa, du är allt bra go du! är också tamefan en riktgt bra vän, konstig endå hur de kan bli fast vi typ aldrig ses.. vilket är synd!

2009-02-18 @ 12:48:47
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Hanna

hahaha, inte jag heller :p men jag tror nog att jag inte ska bli det faktiskt ;p



jaa, lite rosa då, men den är under ombyggnad. Så det blir nog inte lika mycket rosa när jag blir klar :)

2009-02-18 @ 15:58:43
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0