race up the walls, in the next room.

sitter här och tänker.
AxA ofc.
Jag ser henne ligga där hemma och sussa så sött.
Jag kan också se framför mej hur glad hon kommer vara nästa fredag då jag kommer hem.
Jag kommer stortjuta, det vet jag.
snyftar redan nu :P

Kan ingen påminna mej om att jag aldrig ska vara borta från henne såhär länge igen!?


Hehe när jag skulle hämta en säck på trappen så stod två rådjur åter igen på grannens tomt, eller ah den andra stod på andra sidan staketet.
Snacka om att de inte är skygga.
Det var bara en som kolla upp på mej. Den andra stod och fortsatte att äta.
Jag gjorde nått ljud för att kolla hur de reagera.
Den som kolla på mej redan innan, stod kvar och kolla bara.
den andra hoppade lugnt över staketet till sin kompis och ställde sig och kolla på mej också.
Sen gick jag in.
Ganska fräna.



Valparna i rummet bredvid har räääjsat som sjutton.
och de skäller och morrar och man hör bankbank i väggarna.
Så underbara!


Hade tänkt kolla på film men klockan är så mycket nu, kom dessutom på att det har varit Andra Avenyn idag, så jag får kolla på det istället, on the web you know? x)

see ya tomorrow bitches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0