röjjar dag number two

hualigien vilket slit att fixa rummet asså..
det bara dyker upp nya saker hela tiden så man blir ju aldrig klar!
Har fixat ganska mycket idag men är inte klar på långa vägar!

Var ute och fota lite med hundarna. Härligt var det.
Älskar verkligen våra hundar till tusen.
Jag har så jävla roligt med dom, liksom äkta glädje.
Man behöver inte fejka det minsta :D


Imorgon bär det av mot Ljusdal.
Jag ska till skolan och skicka hem papper, och så ska jag till ljusdals motor och köpa skoterbriller..
sen vet jag inte vart mamma och Thordan ska.. eller jo vi ska nog på bokrea också, tror jag :P
sen när vi kommer hem så ska jag fortsätta röja i rummet..

 inget roligt inlägg men jag är så trött och så har det inte hänt något idag såå då blir det lätt att det blir tråkigt och kortfattat xP

Hare bäst.
höres imorgon kraaam.


(Bilder från dagen.)



Kommentarer
Postat av: carrons

oooh sötaste söt! ;)

2009-02-24 @ 11:56:19
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Hanna

naaw, sötskruttan då :D hihi.

2009-02-24 @ 12:48:21
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0