Sista dagen med Susanne.

jupps så är det.
Vi drog vid elva in till Uppsala och åkte bara runt och myste..
Åt pizza gjorde vi.. den va AS god, typ den godaste pizza jag ätit...
 Vi hade det bra där , eller jag hade det iaf.. sen när vi kom hem så fick jag order om att gå med Baron, så då gjorde jag det.
Blev en riktig långis, även fast det blåste kallt och jag såg ut som en michellingubbe :P
Jag såg en massa älgspår ^^ jah och en massa andra spår men det känns inte som en plats där det finns älgar det här.. så därför var det värt att nämna :P
Sen när vi vände hemåt så fick jag ont i min fot, jävla skit.
Så jag halta hem typ..
när vi går där lite lugnt så ser jag något där framme på vägen.. jag trodde det var en katt först men sen såg jag att det var en söt liten räv.
Den lunka framför oss och märkte inte att vi gick där bakom :P
Sen svängde den in på en annan väg så jag försökte skynda mej fram för att se vart den tog vägen.
Fan jag tog upp telefonen för att ta kort men asså mobilkameror suger ju kuk!!!
asså jag zoomar in så mycket det går men ändå så ser man inte räven i skärmen även fast jag ser den klart och tydligt i verkligheten.. blir så sur. Den satt liksom på vägen 30-50 meter bort.. Fast jag suger på att säga såna där mått men ah runt 30-50 meter.
Sen såg den oss och Baron såg den också.. så räven sprang i full fart in mot skogen och Baron börja tjuta och försökte sticka..

Och förresten så var Baron jätteduktig idag med att gå i kopplet ^^ wiiho!


Resten av dagen/kvällen så ska jag sitta här, packa.. sen så ska Martin komma också.
Nu är jag åter igen lite nervös inför imorgon.. men jag får hopps att Martin hra koll.. för han har ju gjort detta några gånger han också.



Uscha fick nyss reda på att min systers häst gått bort :´(
Han var liksom runt 20 år och hon har typ haft honom hela tiden. Så fatta hur dåligt hon mår nu!
Stackars Nettan!!
R.I.P Charlie! <3


Idag fyller min storebror Christoffer 24 år, grattis på han :D


Skriver mer sen antagligen ^^
ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0