skoterproblem och tv-tajm

yaosa. !

How you' doin?
haha neh förlåt nu har jag tråkigt.´

Fixat i rummet som vanligt :P 
Är snart klar faktiskt :) 

Sen drog vi ut med skotran, ner till sjön för att göra upp spår så att det är lättare att gå där sen. 
Det var sån djup snö så det gick knappt att styra, haha jag och mamma garva så jävla mycket. Skitkul var det :P
Sen när vi skulle hem igen så körde först Thordan fast med Blizzarden när vi skule över en snövall. 
När väll mamma skulle köra över så fastna ju hon också självklart, men det för att hon höll på att välta precis innan :P 
Ah sen när vi väl kommit upp på vägen så drog vi vidare. 
Thordan fastna igen när vi skulle under en tunnel. 
Mamma skulle pröva sen och då fastna hon också >.<  haha.
Skidorna fastna på nå konstigt sett, och jag sa det att den satt fast i höger skida. men inte lyssna jue dom på mej så de drog den i sidled så att något gick av, Thordan sa något om någon styrstång.
Skotern fick vi ställa på plats helt enkelt.
Så då fick mamma och jag gå hem och Thordan körde hem.
Sopa av Thordans bil och flytta på den för att sen ta Valpen och dra fram vår släpkärra som var igensnöad :P 
Sen koppla vi på släppet och drog iväg och skulle hämta skotern.
Då blev det ju krångel att få upp skotern på släpet tur att jag åkte med också så jag fick hoppa upp på släpet och dra i skiderna och jadijada.
Vi lyckades iaf :P
Nu står skotran utanför garaget och väntar på att li fixad :P


För en jävla gångs skull så har jag fått suttit vid tv:n idag!
Att mamma våga släppa dosan är helt otroligt. :P
Heheh var härligt.

På söndag morgon ska vi åka upp till Ljungdalen. Ska bli superkul!


Åh idag ringde Frida mej!!! Fatta glad jag blev då!
Hon hade typ precis kommit in i Sverige, mwiiihii!
Måste vara skönt för na att vara hemma igen :D



Nu ska jag läsa lite i Flatcoated Retriever-boken innan jag somnar ^^

Hare bäst.
kraaaaaaams.


Kommentarer
Postat av: carrons

hahahha, styrstången? då får han jobb thordan alltså!;)

2009-02-28 @ 11:45:19
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: carrons

SV: ja, de var ju flatten Troja ja pratade om!;) haha!



ojeees, då får han jobb thordan!

2009-02-28 @ 12:41:39
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: carrons

oj, trodde inte att de andra inlägget kom fram!;)

2009-02-28 @ 12:43:05
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0