sleten man.

go kväller på er. 

Förtillfället ligger jag här i min underbara säng med AxA vid min sida och kollar på vänner..

Idag har jag fixat i mitt rum heeela dagen. Känns lite surt att man jobbat hela dagen och sen på kvällen så syns det nästan ingenting, antingen har man inte kämpat tillräckligt eller så har man för mycket saker helt enkelt :P
Slagit ner mina garderober har jag/vi gjort. Fan mamma tog ju över allting så jag blev lite småsur. menmen.
Fått upp min stora säng också, så nu slipper jag trängas med AxA i en 90 säng. :D yaay.
Imorgon ska jag röja hela dagen också, hade jag tänkt.


Heheh var ute och lekte med hundarna i snön idag, och jävlar i min lilla låda vad mycket snö det var då!
På ett ställe där jag pröva gå så sjönk jag ner till höften.. det är vad jag kallar djupt iaf :P
Älskar när det är såhär mycket snö. Då är det riktig vinter, precis som det ska vara ^^
Längtar tills vi åker upp till Ljungdalen. Ska bli riktigt myys.


Hoppas ni haft en bra dag?

kraams
godnatt från mej och AxA i Ramsjöskogarna :)

Kommentarer
Postat av: carrons

hihi, tack, den känns bra också! :')



ne, men de var ju så typiskt "skräckfilmsuppföljare", för dom plockar upp liken i sprickan och så vaknar mördaren igen.. hahah! ;)

2009-02-23 @ 20:06:58
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0