sliten man.

inte för att jag är en man, men iaf..

vilken dag, vilken dag.

Ställde klockan på 5.15... vilket jag känner av i kroppen just nu.. helt slut.
Jag har jobbat heela dagen. Gått två långpromenader i det underbart fina vädret.
Usch jag vet inte vad jag ska skriva.
Vill bara gå och lägga mej och sooova.

Jag ville inte åka från pappa idag, jag ville stanna där och bara ta det lugnt, eftersom jag typ inte tagit det lugnt nu i helgen.
Jag har ställt klockan både lördag och söndag så jag har inte fått sovit ut tillräckligt,
Känns lite jobbigt att jag gått upp tidigare på helgen än vad jag gjort på praktiken. :P
menmen det blir nog bra.

JAG SAKNAR MIN HUND! MASSOR <3


Imorgon ska jag, Susanne och Matspå marknad :) Ska bli skojjsigt.
Neh nörni jag skriver igen senare..
Hare bäst!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jahaa, jag har en viktor i min port? :p de va mer än vad jag visste. haha.

2009-02-02 @ 20:08:07
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0