soon framelake :D

åh nu är det bara 8/10 dagar kvar ^^

Har inte mått nå dåligt idag.. whiipoo :)

De där gamla paret i Uppsala har sovit på saken om valpen och ringde idag och lämna återbud.
Så det blir ingen uppsala imorgon.
Jag som vela det jue!

Idag har jag promenerat myycket.
Först en promenad på 1½ timme med Baron.
Han var någorlunda duktig för en gångs skull.
Sen gick jag en promenad på ca 1 timme med Egon och Vicki.

Ganska skönt. 

Sen har jag klippt klor på Buffy och på 10-veckors valparna. 

Snart så ska vi avmaska 4-veckors valparna och så ska jag klippa klorna på dom också. 
Fullt upp alltså :P 


Prata med mamma idag.
Hon sa att AxA flugit på Lisa :S
Lisa har något sår och är lite hårlös på ryggen.
Inge bra AxA!
Mamma tror att det var så att AxA inte ville ha sin mat, så Lisa tänkte att " jah, men då tar jag den istället då"
men att inte AxA tyckte det. Så hon flög på na.





Nu vill jag bara hem till Ramsjö! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0