stackars moffsar.

det är lite jobbigt att vara här ibland, speciellt när man måste klippa klor!!
Jag hatar att klippa klor! Finns fasen inget värre nästan.
Jag är jämt så rädd för att jag ska klippa för långt.

Men här när man ska klippa klor så måste jag klippa som Susanne och hon klipper så att hundarna blöder!
Om det inte börjar blöda, så klipper hon lite till så att det blöder!
Tycker så synd om hundarna.
Nyss så "sövde" vi ner Baron så att vi skulle klippa på honom. Faan det var ju blod överallt, Samma när vi klippte Egons klor också.
Fan när jag skulle bära in han till sin box så vart min arm alldeles nerblodad!
Uscha! Så skulle jag aldrig klippa klorna på en hund. Hellre klipper jag flera gånger.


Åh jag har inte haft en sån rolig dag idag.
Imorgon ska vi ju på marknad, men det har strulat en massa med några som Susanne känner så jag hörde något om att vi skulle hjälpa någon att flytta istället. Ah jag fattar ingenting. Men det visar sig imorgon :P



Hihi pappa ringde nyssnyss. haha han kommer knappt ihåg att jag gick in och sa hejdå till honom imorse :P Var lite roligt .
Saknar AxA, pappa, mamma och alla mina saker!!!!!!!


sov så gott allesammans!
puss heeej.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

är det marknaden på vaksalatorg?

2009-02-03 @ 00:05:16
URL: http://bergflyttarin.blogg.se/
Postat av: carro

meh, hur kan man vara så kall? :( stackars hundar!

2009-02-03 @ 09:39:27
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Frida

Fy fan!! stackars hundarna..:(

2009-02-03 @ 19:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0