stressad as always.

Heeellojsan

Fan asså, när jag var yngre så sa jag allid att jagaldrig är stressad, det existerade liksom intei min värld.
Men nu har jag kommit fram att jag nästan jämt är stressad. Fast det yttrar sig på ett annat sätt en för andra.
När jag är stressad så går allt åt skitan, tiden går skitfort medans jag går i slowmotion.
Jag bryter ihop hur lätt som helst och jag mår bara allmänt illa.
Just nu är jag stressad över rummet och skolan. det är så mycket skolarbeten som måste göras och rummet blir liksom aldrig klar. Jag pallar fan inte!


Idag har vi varit till Ljusdal.
Mamma köpte ett par skoterbrillz åt meej och sen så hitta jag en bok om rovdjur på coop, asbra bok ^^
Skolan fick besök av mej också, skulle skicka hem ett arbete.

När vi kom hem så åt jag semla och sen mackor medans jag kolla i nya boken, sen gick jag ut med hundarna ett bra tag.  
Har knappt hållt på med rummet idag, kanske 2-3 timmar bara :/
Det börjar likna något nu iaf :) Alltid positivt.


Nu är jag tokslut i huvet och vill bara sova.
Så godnatt på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0