tiden går så fort emellanåt.

Heeeeeeeeeeej på dej min vän!

Idag har det varit suveränt fint väder ute :)
Hade en slapp morgon, gick ut på tomten och tog det lugnt.
Mamma prövade att sätta en kälke bakom Tessi, vilket gick bra.
Jag pröva sen på AxA, vilket också gick ganska bra :D
Sen gick jag en promenad med AxA på sjön. Var skönt men min hund är typ tråkigast, hon luffsar bara bakom mej hela tiden. Fatta att jag vill ha en till hund att lätta upp stämningen med, så att allt bli lite roligare :P

Sedan har jag fixat i rummet resten av dagen, och nu är jag tamejfan snart klar. Wiiho!
Jag har inga fler kartonger att packa upp, Nu är det liksom bara vanlig städning kvar ^^
Usch klockan är liksom 9 och jag måste packa och duscha.
Imorgon bitti drar vi till Ljungdalen :) Ska bli sketa kul.
och förhoppningsvis har jag internet där också! Men om inte jag är inne på datan och skirver blogg etc. så vet ni att det beror på att jag är där iaf :)

Idag har AxA betett sig lite konstigt. 
När hon åt frulle så spydde hon medans hon åt, vilket aldrig hänt.
Sen när vi var ute så spydde hon upp resten av maten hon åt efter det hon spytt innan. 
Och sen nu innan vi käka så drack hon vatten och spydde upp allt vatten direkt efter hon druckit klart. 
Det bara *SPALSH* :P 
Mamma tror att det är något som stoppar upp. 
Men nu när hundarna åt kvällsmat så skulle vi kolla om hon spydde efter det men det gjorde hon inte. 
Så vi hoppas att hon inte spyr igen.. annars så blir det nog inge Ljungdalen imorgon, då blir det veterinären istället.
Så håll tummen asså!


Neh nu har inte jag tid att sitta här längre. 
Ha det bäst så hörs vi. 
Puss och kraaaam.  

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Jo jag ville ha en nyare bild men jag har inte någon riktigt bra bild..:/ men det kommer! ska inte ha denna design hela livet:P saknar diig!!

2009-03-01 @ 09:07:19
Postat av: Hanna

du får ta å leta reda på en unghund tyker jag :) eftersom det inte riktigt passar med valp :(

2009-03-01 @ 13:25:39
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0