tio o'clock on torsdag night ^^

Tjofräjsan du!

Jag känner mej lite crazy at the moment!

hahaha Carro vet du? Samma grejj hände nu ikväll som hände i söndags.
Du vet sms och fråga vad vi gör och sen nöjd med det och inte svarar tillbaka -.- xP
haha helt sjukt!
dumma dom :)



Åh fan vad fort den här veckan har gått!
Känns som om det var går jag kom hit, men det var ju flera dagar sen jue, och imorgon drar man hem till pappa igen :D
Fast jag träffar honom på lördag eftersom han jobbar dygn imorgon.
Jag har ingen som helst aning om tider då jag kommer härifrån. Bara liiite jobbigt.
Jag skulle verkligen vilja vara med här när valpköparen är här.
Men får se hur sent det blir.

Asså jag fattar inte varför jag babblar på om en massa smådetaljer som säkert inte en ända kotte bryr sig om XD
men jag bara är sån. Skriver alltid en massa detaljer.
Jag kan liksom inte skriva en kort text, det går tusan inte.
haha ajja ska försöka och inte skriva en massa detaljer all the time. :P



Ska bli så skönt att sova nu.
Måste bara platta håret först :P
Fan jag sov med blött hår inatt och det är några få personer som vet hur mitt hår ser ut morgonen efter >.<
Hahah och ja jag har sett ut så heela dagen idag... snacka om att inte orka bry sig om hur man ser ut när man är här.
 


Nattinatti.. skriver väll imorgon när jag kommer hem till pappa.  :)
Godnatt.


The best = we are.

Kommentarer
Postat av: carrons

typiskt liksom! haha, dumma dumma! ;)



fin bild på dej och AxA också!:')

2009-02-07 @ 18:55:30
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0