Tisdag.

Idaag är det tisdag. Om nån vela veta.

Vakna typ 5 över 9 idag! Fett skönt.
Men hade bajsont i nacken när jag vakna, IGEN!

Gjorde det vanliga på morgonen.
Vid 12 nånting drog vi till Uppsala.
Gick runt i några affärer plus att Susanne och jag gick på marknad, där jag hitta en sjal ^^
Fanns ganska många grejjer jag ville ha där men jag kunde inte ta mej tiden när jag var med susanne :(
Det fanns en plånbok jag ville ha där men jag köpte den inte, vilket jag ångrar.
Och så fanns det hur många väskor som helst vilket jag också ville kolla lite extra på men så blev det ju inte.
menmen that's life.
Vi gick också in på dinsko, där jag hittade ett par skor jag verkligen vill ha, som jag också kollade på när jag var i sthlm i lördags.
Men det fanns ju självklart inte min storlek -.-' 
Funderar på att beställa dom från nätet istället.

När vi kom hem så lagade Susanne lunch.
Det blev såååå jävla gott!
Hemmagjord potatismos(jag älskar!), falukorv med smält ost och senap med lite bostongurkal.
Ja just det jag åt senap! JAG HATAR SENAP. men faktiskt så smakade det inte illa. Var ganska gott med senap.
Det är något som händer med mej alltså, börjar äta och dricka sånt som jag verkligen hatat innan!


ah just det, jag berättade om Barons kloklippning igår.. (tror jag)
Men iaf vi klippte ju hans klor igår så han började blöda!
Och jag kan ju berätta för er att han fortsatt blöda heeeela dagen idag!
Stackars lilla.




Åh Susanne fick mej jätteglad idag! :D
det ringde en person till henne idag och om satt och småprata lite grann.. som susanne ALLTID gör :P Honär nog aldrig tyst ^^
Men iaf så har Susanne problem med sina ben. Hon var ed om en olycka för några år sen så hon har problem att gå och göra en massa saker.
Men då sa hon iaf att det var jätte skönt att jag var här för att jag är så jättejättejätteduktig!
Wiihoo. Jätteskönt att få höra. Man får liksom lite extra energi till att jobba.
Det känns speciellt skönt at få höra det från henne, för hon visar liksom inte om hon är nöjd eller så
Hon verkar lite hård.
Så då känns det jättebra när just hon säger något sånt ^^

Nu ska jag försöka ta det lugnt ett tag. Vila nacken lite granna.
Kanske kolla på film senare.


Hejjs så länge!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi börjar bli gammla Moa:P jag har till och med börjat äta marsipan!!:O

visst är det skönt och höra att man sköter sig bra:D mina handledare vill inte att jag ska åka:P

2009-02-03 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0