Tjipptjopp..

Åh go kväller allesammen.

Haft en bra kväll faktiskt..

Pratat med folket.. härligt :)
Fixat med bloggen, as you can see.

Först gick allt åt helvete men sen gick det som en dans på rosor :P


hehe.. Niki och jag har pratat en del nu ikväll.. och det kändes bra.
Det har ju inte direkt varit på top mellan oss, men jag tror det börjar ordna upp sig nu :P
Neh nu måste jag sova. Är mega trött, gick upp kvart över fem idag.


Nu vill jag bara hemhemhem.
Hoppas denna vecka går fortare än fort! ^^
Fast kommer bli lite tråkigt ändå att lämna detta hem.



Sov göttast.. hejjs ^^

Kommentarer
Postat av: carrons

2009-02-17 @ 10:03:41
Postat av: carrons

hehe, ja är bra på de där med att kommentera ja.. (A)



ne, skulle bara säga att de var superfint du gjort de här!:D

2009-02-17 @ 10:04:28
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0